První dojem (jedná o prvních cca 5 vteřin) je rozhodující, musí zaujmout, vzbudit pozornost a zvědavost číst dále a dále…
V dnešní době je třeba aktivně ukazovat okolí, v čem je vaše síla a v čem jste jedineční… Jak toho dosáhnout? Pouze čtivými a poutavými texty tzv. copywritingem! Kvalitní text na webových stránkách potenciálního zákazníka „chytí a nepustí“, případně nenechá odejít z webových stránek před tím, než provede objednávku, kontaktuje vás nebo uskuteční danou (vámi zvolenou) akci.
Copywriting je prostředkem marketingu, který zvyšuje prodej a maximalizuje zisk… a to těmito formami:
- Popis produktu – jedná se o text, který popisuje daný produkt s cílem vzbudit zájem o jeho prodej
- Popisek pro vyhledávače – text vytvořený s maximálním ohledem na SEO
- Popisek pro klienty (ohled na specifikace internetu) – text vytvořený pro čtenáře při internetovém nákupu
- Popisek pro klienty (ohled na unikátnost produktu) – od textu je očekáváno maximum informací o daném produktu
- Kombinace – texty splňující více kritérií (obsahují klíčová slova pro vyhledávače, dostatek důležitých informací a zároveň budou prodávat…)
- PR článek – je nástrojem marketingové komunikace, za PR článek je považován jakýkoliv komerční text sloužící k ovlivnění veřejnosti
- PR článek pro web – ve stručné, avšak srozumitelné formě prezentuje produkt nebo službu, obsahuje klíčová slova a zpětné odkazy na web
- PR článek pro portály (placená inzerce) – na článek jsou kladeny stejné požadavky jako tomu je u článku pro web, ovšem jsou blíže specifikovány, a to dle kritérií daného portálu
- PR článek pro tištěnou inzerci – byť v dnešní době již opomínaná varianta PR článků, ovšem stále často využívaná. Ovšem oproti internetovým textům má tištěný text odlišné specifikace.
Kvalitně provedený copywriting
Obraťte se naši zkušenou firmu NET invenio, s.r.o. a my vám napíšeme takové texty, které se trefí do Vašeho stylu, přivedou vám zákazníky a jednoduše je okouzlí natolik, že se do vaší značky, firmy, produktu či myšlenky jednoduše zamilují. Těmito texty mohou být PR články, slogany, e-maily, texty na webových stránkách či stále více oblíbené zprávy na sociálních sítích, které jsou vždy psány jazykem pro danou cílovou skupinu. Náš tým zkušených copywriterů, SEO copywriterů a WEB copywriterů… tedy odborníků na práci s marketingovými texty zabývajících se tvorbou a úpravou textů určených k propagaci či prodeji, na vás již čeká…