Internetový marketing

Full service pro váš web…                                                                                                

Neplní váš web cíle, které jste od něj očekávali? Řekneme vám proč… Za vším stojí internetový marketing! Ten představuje kombinaci nástrojů, které, pokud se na ně naučíte správně hrát, vám zajistí hotový koncert, a to v podobě tzv. konverzí. Ty představují změnu přivedeného potenciálního návštěvníka v zákazníka, tj. na vašem webu splní stanovený cíl – nákup, zvýší návštěvnost, vyplní formulář, uskuteční poptávku či objednávku. Konverze jdou ruku v ruce s lepšími obraty firmy, konkurenční výhodou a také spokojenými zákazníky, o to přeci jde…

Marketingová reklamní agentura NET invenio, s.r.o. se pyšní zkušenostmi, které jsou podložené více jak 12-ti letou praxí v oblasti online marketingu. Klientům poradíme, jak maximálně využít potenciál, který internetový marketing nabízí (a že je toho opravdu dost), a tím výrazně zlepšit váš online byznys.

 

Analýza klíčových slov

Správná klíčová slova jsou základním stavebním kamenem pro efektivní internetový marketing, SEO i samotnou tvorbu a úpravu webových stránek.

Víte, pro koho jsou vaše webové stránky vytvořeny? Obsahují to, co lidé hledají? Pokud ne, nikdo je nenajde, a proto ani nenavštíví a nenakoupí… a to mohou být sebelepší! To vše se dá zjistit pomocí důkladné analýzy klíčových slov. Ta vám odhalí, co zákazníci hledají a jak přemýšlí, dále také která slova jsou nejvíce zisková a kolik času a peněz vás bude jejich optimalizace a reklama stát. Po zadání správného klíčového slova, tzv. „keyword“ a provedení optimalizace na toto slovo, se budou vaše webové stránky zobrazovat vysoko ve vyhledávání, což je snem každého prodávajícího.

Co analýzou získáte:

  • Nalezení relevantních klíčových slov (obsah webových stránek)
  • Zásadní zvýšení návštěvnosti webu z vyhledávačů
  • Snížení nákladů (zbytečné výdaje za experimenty)
  • Poznání potenciálních klientů (co hledají nejčastěji)
  • Poznání konkurence (konkurenčnost při cílení na jednotlivé výrazy)

Nenechte absencí či chybnou volbou správného klíčového slova (sousloví či fráze) unikat vaše peníze mezi prsty…

Trendy vyhledávání se mění, proto je třeba obrátit se na ty, kteří se v online prostředí pohybují – my v NET invenio, s.r.o. pro vás vybereme ta nejvhodnější zisková klíčová slova, pochopíme myšlení vašich potenciálních zákazníků, a na základě těchto poznatků vám poradíme, jak postupovat a efektivně vylepšit váš web. Volbu volíme pečlivě, a to dle konkurence a dle vašich priorit, hledanosti a výnosnosti. Spolupráce s námi vám ušetří čas i peníze, neboť metoda pokus / omyl dnes už opravdu nefunguje.

 

Analytická činnost (GA)

Byť je dnes na trhu velká spousta marketingových nástrojů sloužících k vyhodnocování provedené optimalizace stránek, reklamních kampaní atd., Google Analytics (zkráceně GA) představuje nejpoužívanější nástroj v oblasti analýzy webových stránek. A zaslouženě! GA umožňuje majitelům webů získávat statistická data o uživatelích, o jejich chování na webu, o plnění nastavených cílů a mnoho dalšího. Proč je třeba tyto údaje znát? Abyste jak se říká „neházeli peníze z okna“, a věděli, zda se vám vyplácejí investice do marketingových aktivit… Marketingový nástroj GA je také dobrým vodítkem pro ladění a vylepšování kampaní do budoucna.

Co GA umí?

GA dokáže sledovat, co se děje na webových stránkách, a to krok po kroku či za různá období… Během pár okamžiků tak máte perfektní přehled o aktuální i historické návštěvnosti, chování uživatelů, konverzích, prodeji, zadávaní klíčových slov při hledání vašich produktů a služeb atd. Google Analytics vám změří to, co chcete, tj. nastavené cíle, např. u e-shopu konverze – vložení do košíku atd. A to není vše! Tento oblíbený nástroj dává také dokonalý přehled o tom, jak se návštěvníci orientují na vašich webových stránkách (zda například nemají problém s jejich uspořádáním), proč ze stránek odcházejí, a také jak se chovají. Pokud jste zvědaví, odkud potenciální zákazníci přišli na váš web (zda přes různé typy reklam, odkazů či přes srovnávače), GA vám to prozradí!

Pokud je agentura znalá čtení v tomto marketingovém nástroji, dokáže díky GA navrhnout správný postup pro úpravy stránek nejen z hlediska SEO (optimalizace pro vyhledavače), ale i z hlediska použitelnosti a přívětivosti vůči návštěvníkům. A taková je naše společnost…

NET invenio, s.r.o. patří mezi certifikované partnery společnosti Google, proto přesně víme, co od nástroje GA můžeme čekat, jak s ním pracovat, tak, abychom získali co nejvíce pro klienta prospěšných informací.

V případě zájmu nabízíme pro firmy i jednotlivce mnoho variant školení systému Google Analytics (od základního až po pokročilé), proto nás neváhejte kontaktovat!

 

Poradenská činnost

Za každým úspěšným webovým projektem stojí odborník na internet. Pokud si nemůžete dovolit mít ve firmě vlastního, spolehněte se na externí spolupráci. Leckdy postačí i pár hodin měsíčně, abyste dostáhli žádoucího výsledku.

NET invenio, s.r.o. vám zajistí kvalitně zpracované poradenství, které vám znatelně ušetří čas i peníze. Obraťte se na nás s dotazy, které vás v rámci on-line světa zajímají… Očekávejte od nás pomoc při posouzení efektivnosti vašich www stránek, kampaní, různých reklamních aktivit či nabídek od zástupců vyhledávačů, tištěních médií i katalogů.

V rámci profesionálního internetového poradenství nabízíme individuální řešení přímo šité na míru a potřebám vaší firmy.

 

Mediální plánování

Dvakrát měř, jednou řež… v online světe by se dalo říci raději dvakrát plánuj, než jednou spouštěj naprázdno namířenou kampaň.

Výhody plánování:

  • Přehlednost a jasnost kampaně (pro agenturu i klienta)
  • Určení času a rozpočtu
  • Stanovení cíle a průběžné vyhodnocování jeho úspěšnosti
  • Určení nových vizí a cílů pro další období

Aby se reklama maximálně vyplatila a dosáhla kýženého výsledku, je zapotřebí pečlivě zvolit vhodnou marketingovou strategii. O co se jedná? Například o seznámení se s firmou a jejími produkty, stanovení rozpočtu, časového plánu a cíle kampaně, výběru média či reklamního kanálu. Opomenout nesmíte ani specifikaci cílové skupiny potenciálních zákazníků, analýzu konkurence a také způsob, jakým budete hodnotit úspěšnost kampaně. A co samotný obsah či texty? Je toho dost, proto je třeba mediálnímu plánování vymezit hodně času i prostoru.

My v NET invenio, s.r.o. se specializujeme na danou problematiku, sledujeme trendy, jsme vybaveni potřebnými daty a zkušenosti s rozpočty. Za léta praxe jsme získali mnoho kontaktů na online média, která nám pomáhají při vyjednávání o co nejvýhodnější podmínky pro naše klienty. Výstupem mediálního plánování je přehledný mediaplán, který bude po celou dobu kampaně důležitým vodíkem pro nás a kontrolou pro vás.