PPC systémy

PPC reklama

PPC systémy NET invenio
PPC systémy

Plaťte za viditelnost pro ty, kteří vás vidět chtějí…

PPC reklama je právem zařazována mezi nejefektivnější nástroje online marketingu, a to zejména při propagaci webových stránek. Zkratka PPC (Pay per Click) označuje reklamu, kterou platíte za proklik. Co to znamená? Neplatíte tedy za zobrazení, neboť samotné zobrazování reklamy je zdarma, ale až za kliknutí, které je ve většině případů synonymem pro potenciálního zákazníka… Investujte tedy do reklamy, která má smysl, plaťte pouze za návštěvníky vašeho webu, kteří mají zájem o vás či zakoupení daného produktu nebo služby.

 Výhody PPC reklamy:

  • přesné zacílení na zákazníka
  • povědomí budování o vaší značce
  • měřitelné výsledky (pravidelný reporting)
  • sami si určíte výši rozpočtů do reklamy, který nepřekročíte (počet kliků)
  • PPC reklama má výborný poměr cena vs. výkon
  • PPC reklama je flexibilní, umožňuje okamžité změny v reklamách
  • účinný remarketing (neustálé připomínání se návštěvníkům, kteří stránky již navštívili)

Názorná ukázka, jak mohou PPC systémy zvýšit návštěvnost nově spuštěného webu. Šipka ukazuje na spuštění webu. Modrá křivka znázorňuje navyšující celkovou návštěvnost, díky spuštěným PPC systémům a reklamě na sociálních sítích (zbylé 2 křivky):

V tabulce pak můžeme vidět počty přístupů z jednotlivých zdrojů a jejich plnění nastavených cílů. Díky sociálním sítím, PPC a bannerové reklamě bylo realizováno 151 cílů webu, což představuje 68 % všech cílů:

Na dalším screenu můžeme vidět, jak díky spuštěným PPC začala rychle růst i návštěvnost z fulltextového vyhledávání:

Chcete-li s PPC reklamou začít, doporučujeme ji nechat spravovat od certifikované společnosti, tedy od NET invenio, s.r.o. Nastavíme vám kampaň přímo na míru, díky kvalitním inzerátům vás dostaneme na přední pozice, budeme bedlivě hlídat kredity (kolik ještě zbývá kliků, kdy je s dostatečným předstihem doplnit či navýšit denní rozpočet…), vše zajistíme tak, abyste se o nic nemuseli starat a byli perfektně nalezitelní. S námi dosáhnete těch nejlepších výsledků, které vám pravidelně budeme předkládat. Pro více informací nás kontaktujte!

 

PPC reklamní systémy

Sklik

Představuje český PPC reklamní systém od populárního vyhledávače Seznam.cz. Ten umožňuje zadat reklamu obsahující daná klíčová slova, na která se bude objevovat. Sklik vám tedy přivede návštěvníky, kteří hledají to, co vy právě nabízíte. Jelikož Sklik spadá pod PPC reklamu, tak i zde platíte až po kliku, tj. až za návštěvníka, který kliknul na váš inzerát a vstoupil na vaše stránky.

Reklamy v kampaních se zobrazují ve vyhledávači Seznam.cz a spolupracujících webech např. Firmy.cz, Zboží.cz, Sbazar.cz, Obrázky.cz atd. V nabídce inzertní plochy Skliku naleznete také hojně navštěvovaná internetová periodika jako např. Novinky.cz, Sport.cz, Super.cz, Prozeny.cz, Sweb.cz atd., kde se zobrazuje obsahová síť a retargeting.

V rámci Skliku lze použít:

  • reklamy ve vyhledávání (např. prodáváte-li plynové ventily, tak pokud návštěvník vyhledávače Seznam.cz zadá dotaz „plynový ventil“, můžete mu zobrazit právě vaši nabídku ventilů) – viz obrázek
  • reklamy v obsahové síti (reklama tematicky související s textem – např. u článku o topení můžete zobrazit svoji reklamu na plynové ventily)
  • retargeting (funkce určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše webové stránky)
  • produktové kampaně

NET invenio, s.r.o. vám pomůže sestavit reklamní kampaň spočívající v registraci, navrhnutí klíčových slov, textů inzerátů s přesným zacílením, a dle našich dlouholetých zkušeností vám doporučíme i jak co nejefektivněji nastavit kredity za jednotlivé kliky (minimální cena, za kterou můžete získat nového zákazníka je již 0,20,-Kč vč. DPH). Kontaktujte nás!

 

 Google AdWords

Google AdWords je online reklamní služba společnosti Google, která zajistí zobrazování vašich webových stránek tehdy, když potenciální klienti hledají na Google.com zboží či službu z vaší nabídky… nebo-li daná reklama (inzerát) obsahuje zvolená klíčová slova, která po zadání návštěvníkem do vyhledávače zajistí vaši viditelnost.

Google AdWords nabízí reklamu formou platby za klik (PPC), proto si výši útraty stanovíte sami a zaplatíte za reklamu jen tehdy, pokud na ni návštěvníci kliknou a vstoupí na vaše stránky. Inzerce prostřednictvím Google AdWords je tedy spolehlivou investicí do vašeho podnikání.

V rámci AdWords lze použít:

  • reklamy ve vyhledávání (např. prodáváte-li plynové ventily, tak pokud návštěvník vyhledávače Seznam.cz zadá dotaz „plynový ventil“, můžete mu zobrazit právě vaši nabídku ventilů) – viz obrázek
  • reklamy v obsahové síti (např. YouTube.com, Gmail.com, Denik.cz atd.)
  • remarketing
  • shopping kampaně
  • youtube kampaně
  • kampaně pro mobilní aplikace

Za svou praxi jsme nastřádali množství zkušeností, proto zvolíte-li NET invenio, s.r.o., zvolíte jistotu, že daná kampaň dosáhne takových výsledků, které očekáváte. Pomůžeme vám s registrací, sestavením kampaně včetně finančního rozpočtu, navrhneme klíčová slova, texty inzerátů, změříme efektivitu a případně provedeme změny vedoucí k větší úspěšnosti. Obraťte se na nás, tedy na oficiálního Google certifikovaného partnera (certifikaci společnosti Google získá jen část profesionálů v oblasti marketingu a internetu, neboť její součástí je složitý proces podmíněný splněním všech požadavků, které jsou pravidelně opakovány).

 

Srovnávače zboží

Jsou speciální internetové stránky, které nabízí uživatelům možnost rychlého srovnání cen stejných produktů z různých obchodů. Zákazníci si zvolí parametry, dle kterých bude dané zboží srovnáváno (cena, skladová dostupnost, doprava, poštovné, region pro osobní odběr či platební metody…). Srovnávače pomáhají zákazníkům s výběrem zboží, aniž by museli navštěvovat desítky webových stránek různých prodejců a hledat a hledat… (eliminují tak riziko, že po zakoupení zboží zákazník za pár stránek dál zjistí, že si ho mohl pořídit levněji, s kratším dodacím termínem či dopravou zdarma atd.). Navíc srovnávací portály nabízí stále chytřejší funkce (např. cenné hodnocení daného prodejce), proto jejich popularita rapidně stoupá, což dokládají i čísla – až 25 % tržeb e-shopů přináší právě srovnávače zboží. Oslovte tedy potencionální zákazníky v momentu, kdy již vybírají zboží, neboť je jisté, že opravdu chtějí nakupovat!

Mezi nejpoužívanější srovnávače zboží patří Heuréka.cz, Zboží.cz, Monitor.cz, Hledejceny.cz a Srovnánícen.cz.

Co získáte využitím srovnávačů zboží:

  • vyšší zisky vašeho e-shopu či firmy
  • vyšší návštěvnost webových stránek
  • přesné zacílení na potenciální zákazníky
  • jasné vyhodnocení úspěšnosti

Pro oslovení vašich potenciálních zákazníků prostřednictvím srovnávačů zboží se obraťte na nás, tedy na NET invenio, s.r.o. Zajistíme pro vás kompletní servis od registrace do zvolených srovnávačů, přes dodání a optimalizaci datového souboru zboží až po pravidelné vyhodnocení výsledků.

 

Facebook Ads

Představuje reklamu na Facebooku využívající platební modely PPC, která je vyhlášená svojí přesností v zacílení. Najdete ji v pravém sloupci profilu jednotlivého uživatele této sociální sítě (text či text s obrázkem) nebo přímo ve svém obsahu na Timeline. Největší výhodou Facebook Ads, oproti klasické PPC reklamě, je demografické zacílení, tj. zobrazování reklamy lze omezit pouze na danou věkovou skupinu, pohlaví, stav, vzdělání, bydliště či dokonce i zájmy uživatelů (např. prodáváte-li kočárky, zvolíte zobrazování reklamy zadaným, zasnoubeným či vdaným ženám v rozmezí 20 – 35 let, které jsou fanoušky či členkami skupin a stránek jako Čekáme miminko, Mimi bazar, Maminka, Dětský bazar atd.). Přesné zacílení, nemyslíte? Díky tomu dosahuje reklama maximální výkonnosti. Nabídněte své zboží tedy konkrétním potenciálním zákazníkům, které si vyspecifikujete tak, jako nikde jinde…

Reklama na facebooku tedy umožňuje:

  • oslovení konkrétní cílové skupiny
  • oslovení tzv. fan page (zobrazení reklamy fanouškům vašich stánek, případně jejich přátelům nebo naopak zobrazení všem mimo nich)
  • možnost volby směrování na vaše webové či facebookové stránky
  • dobře měřitelné výsledky kampaně

Jelikož je příprava reklamy na Facebookové stránky velmi náročná, zejména na kreativní řešení (lidé se chtějí na Facebooku především bavit), je nutné kampaň připravit do posledního detailu tak, aby zaujala… Proto se obraťte na nás! My v NETinvenio, s.r.o. víme, jak na to.

 

Instagram

Marketing na Instagramu je v plném proudu… Zjistěte, jak ho využít k budování vaší značky či vztahu se zákazníky a předběhněte svou konkurenci.

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu) a právě proto nabízí veliký potenciál pro značky. Mnoho firem ale Instagram podceňuje, neboť si stále neuvědomily, že se marketing přemístil z letáků na internetu na sociální sítě, na kterých “

surfují” potenciální zákazníci téměř non-stop. Instagram je založen na vizuálních informacích – dnešní generaci nebaví číst, nakupují očima. Uživatelé na Instagramu se chtějí kochat hezkými obrázky, hledají zde inspiraci a vy jako firma jim to můžete dopřát, a zároveň jim nenásilně podsunout myšlenku, že tu vaši službu nebo zboží vlastně potřebují = chtějí…

Instagram umožňuje:

  • “rozluštění” vašich fanoušků – potenciálních klientů (či fanoušků vaší konkurence)
  • oslovení miliónů uživatelů
  • analytiku jednotlivých příspěvků
  • možnost směrování na vaše webové stránky
  • budování úspěšného brandu a product placementu

Firemní bannery, ani kýčovitá reklama nemají na Instagramu šanci, je třeba obsahem reklamního sdělení zapadnout mezi uživatele… např. zveřejňovat nádherné fotografie, případně i snímky ze zákulisí vaší společnosti, které nikde jinde vidět nemohou. I na Instagram se dá kreativně zakomponovat product placement, který zaručuje, že bude o vašem podnikání vědět tisíce uživatelů denně.

 

My v NET invenio, s.r.o. vám se založením přesně takového instagramového firemního profilu pomůžeme! Poradíme vám také jak oslovit uživatele kvalitním a silným vizuálem, který vede k podpoře podnikání efektivním a autentickým způsobem. Na Instagramu úspěšně funguje mnoho značek od leteckých společností, reklamních agentur, oděvních značek, až po umělce atd., tak proč ne vy? Pro více informací nás kontaktujte!

 

Etarget

Je jeden z největších PPC systémů kontextové reklamy v Čechách, ale i v okolních zemích, například na Slovensku a v Maďarsku. Platba zůstává shodná jako u ostatních PPC, tj. platíte tehdy, až vám reklama přivede návštěvníky na vaše webové stránky (kliknou na inzerát). Primární záměr Etargetu tvoří cílená reklama v obsahové síti a to ve velmi širokém záběru – až cca 300 českých www stránek (např. iDnes.cz, Annonce.cz atd.), ale i další weby zapojené do RTB. Etarget disponuje zajímavým rozšířením nastavení kampaně poskytující filtry jednotlivých portálů, samozřejmostí je také cílení dle regionů a zájmů, návyků a potřeb potencionálních zákazníků. Takže vaše reklama si najde české zákazníky i na stránkách provozovaných ve světe.

Hlavní přednosti Etargetu:

  • výhodná cena
  • textová reklama (nevtíravý druh reklamních sdělení)
  • přesné cílení na potencionální zákazníky (zobrazení reklamy tam, kde se nachází preferované zákaznické publikum)
  • remarketing

Vaše reklama bude zveřejněna jako textový nebo bannerový formát:

Etarget lze také velmi efektivně využít k vašim reklamním aktivitám, pokud máte zájem dozvědět se více, kontaktujte nás. NET invenio, s.r.o. má s tvorbou reklamních kampaní prostřednictvím systému Etarget mnohaleté zkušenosti.