Copywriting

První dojem (jedná o prvních cca 5 vteřin) je rozhodující, musí zaujmout, vzbudit pozornost a zvědavost číst dále a dále… 

V dnešní době je třeba aktivně ukazovat okolí, v čem je vaše síla a v čem jste jedineční… Jak toho dosáhnout? Pouze čtivými a poutavými texty! Kvalitní text na webových stránkách potenciálního zákazníka „chytí a nepustí“, případně nenechá odejít z webových stránek před tím, než provede objednávku, kontaktuje vás nebo uskuteční danou (vámi zvolenou) akci.                                                                                                                                                                                         

Copywriting je prostředkem marketingu, který zvyšuje prodej a maximalizuje zisk… a to těmito formami:

  1. Popis produktu – jedná se o text, který popisuje daný produkt s cílem vzbudit zájem o jeho prodej
  • Popisek pro vyhledávače – text vytvořený s maximálním ohledem na SEO
  • Popisek pro klienty (ohled na specifikace internetu) – text vytvořený pro čtenáře při internetovém nákupu
  • Popisek pro klienty (ohled na unikátnost produktu) – od textu je očekáváno maximum informací o daném produktu
  • Kombinace – texty splňující více kritérií (obsahují klíčová slova pro vyhledávače, dostatek důležitých informací a zároveň budou prodávat…)
  1. PR článek – je nástrojem marketingové komunikace, za PR článek je považován jakýkoliv komerční text sloužící k ovlivnění veřejnosti
  • PR článek pro web – ve stručné, avšak srozumitelné formě prezentuje produkt nebo službu, obsahuje klíčová slova a zpětné odkazy na web
  • PR článek pro portály (placená inzerce) – na článek jsou kladeny stejné požadavky jako tomu je u článku pro web, ovšem jsou blíže specifikovány, a to dle kritérií daného portálu
  • PR článek pro tištěnou inzerci – byť v dnešní době již opomínaná varianta PR článků, ovšem stále často využívaná. Ovšem oproti internetovým textům má tištěný text odlišné specifikace.

Obraťte se naši zkušenou firmu NET invenio, s.r.o. a my vám napíšeme takové texty, které se trefí do Vašeho stylu, přivedou vám zákazníky a jednoduše je okouzlí natolik, že se do vaší značky, firmy, produktu či myšlenky jednoduše zamilují. Těmito texty mohou být PR články, slogany, e-maily, texty na webových stránkách či stále více oblíbené zprávy na sociálních sítích, které jsou vždy psány jazykem pro danou cílovou skupinu. Náš tým zkušených copywriterů, SEO copywriterů a WEB copywriterů… tedy odborníků na práci s marketingovými texty zabývajících se tvorbou a úpravou textů určených k propagaci či prodeji, na vás již čeká…