PR komunikace

Vydejte se s námi na cestu PR komunikace…

Zařídíme, aby vaše firma i se svými produkty byla vidět v médiích. Postaráme se o to, že se dostanete do podvědomí vaší cílové skupiny. Poradíme vám, jakými metodami nejlépe oslovit potenciální zákazníky. Zlepšíme vaši stávající komunikační strategii nebo vytvoříme komplexní mediální kampaň…

Trasu naplánujeme do posledního detailu přesně podle vašich požadavků a možností tak, abyste za přijatelné ceny dosáhli toho správného cíle.

Miliony potenciálních klientů, nespočet strategií, online médií, společností, redaktorů… jak ale nezabloudit? Chce to zkušeného průvodce, který se perfektně orientuje na českém mediálním trhu.  Obraťte se na NET invenio, s.r.o. – nabízíme profesionální poradenství ve všech oblastech komunikace podložené dlouholetými zkušenostmi, dokonalým přehledem, a především spokojenými zákazníky.

Šťastnou, společnou cestu!

 

PR články

PR článek je text, který propaguje konkrétní výrobek, službu nebo firmu. PR články jsou v dnešní době jedním z nejúčinnějších nástrojů internetové reklamy. Umožňují firmám i jednotlivcům snadno a levně propagovat své vlastní produkty a služby. Obsahují klíčová slova se zpětnými odkazy, díky kterým se zvýší pozice vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů, jako jsou například google.com, seznam.cz a jim podobné. Ale pozor, toto vše dovedou pouze správně psané PR články…

Proč svěřit psaní PR článků nám?

Kvalitní PR články mají svá jasná kritéria. Pokud nemáte zkušenosti s psaním reklamních nebo prodejních textů, které dokáží člověka opravdu zaujmout, využijte služby copywritera. Chybně, stroze či nezajímavě napsaný článek totiž nebude mít ten správný efekt, v horším případě bude pro smích, což jistě nechcete! My v tomto oboru máme mnohaleté zkušenosti, proto již spolehlivě víme, „co se čte a prodává“ a dokážeme vám poradit a napsat přesně to, co potřebujete… Kreativní, inspirativní, originální, a hlavně živý článek!

Kvalitní i cenově dostupná tvorba PR článků

NET invenio, s.r.o. má k dispozici zkušené copywritery a také plný adresář prověřených kontaktů… Nezáleží na tom, na co se vaše firma specializuje a z jaké oblasti PR články budou, máme vždy na výběr z mnoha variant, díky kterým se právě vaše články objeví na těch správných místech (webových stránkách, sociálních sítích atd.). Právě díky tomu oslovíme cílovou skupinu, pro kterou byl daný PR článek určen. Pokud by byl totiž článek „vymazlený“ do posledního detailu, shlédlo by jej mnoho čtenářů, ale nejednalo by se o skupinu lidí, kterou chceme oslovit, jednalo by se o zbytečnou práci (jak vaši, tak naši).  Neplýtvejte tedy svými penězi ani časem a získejte adekvátní výsledky. Správně publikované PR články vám přinesou prosperitu, zviditelnění a samozřejmě i nové zákazníky.

NET invenio, s.r.o. se může pyšnit mnoha významnými, a hlavně spokojenými klienty, což je vizitka, že naši práci děláme opravdu dobře! Přesvědčte se i vy…

 

Sociální sítě

Mladí nebo staří, zaměstnanci nebo majitelé firem… dnes se většina obyvatel ČR den, co den pohybuje v online prostředí. Proto je třeba s nimi držet krok. Facebook, Instagram a jiné sociální sítě hrají stále větší roli při zvyšování návštěvnosti webových stránek, s čímž je spojen i následný zisk (více jak 44% firem již svůj účet na sociálních sítích má).

Ať už chcete nebo ne, u každé úspěšné společnosti je nutností být vidět na sociálních sítích… Prezentujte se, podělte s úspěchy, vkládejte odkazy, nechte lajkovat (vyjádření souhlasu – líbí se mi) vaše aktivity, novinky, akce, fotky atd. Prostřednictvím sociálních sítí ukažte svoji „lidskou“ stránku… Toto je první krok k tomu, že vás lidé časem lépe poznají – to vede k velkému skoku, a to koupi produktu nebo služby od vaší firmy, tj. již od „někoho známého“.

Facebook

Trendem, který pomáhá firmám zvyšovat zisky je rychlá a osobní komunikace se zákazníky. Proto nejde o to se nechat pouze sledovat, ale vyvíjet i aktivitu zpět. Komentujte, odpovídejte či také lajkujte popisky, dotazy nebo názory potenciálních zákazníků. Vryjte se jim jednoduše do podvědomí, i když zrovna nechtějí nakupovat, ale jen „chatovat“ s přáteli.

Přes sociální sítě získáte víc, než si myslíte, a to:

  • Několik stovek i tisíc fanoušků (potenciální / věrní klienti)
  • Získávání a shromažďování informací o návštěvnících (mocný nástroj pro prodej i komunikaci s koncovým klientem)
  • Vzájemnou interakci – za minimální náklady a čas získáte zpětnou vazbu od stávajících i možných zákazníků (názory, náměty, nápady…)
  • Okamžitou informovanost (vyvěšení na zdi aktuálních novinek, co se u vás děje atd.)
  • Podporu prodeje (akční zboží, soutěže, slevy atd.)
  • Přesně směrovanou komunikaci s danou cílovou skupinou
  • Možnost rozšíření potenciálních trhů (např. zahraničí)
  • Důvěryhodnost („Když má tuto firmu Josef v přátelích, tak to musí být opravdu dobré…“)
  • Konkurenceschopnost (všechny konkurenční firmy začínají na sociálních sítích od čistého profilu…)

Instagram

Instagram, který se nejen v Česku těší stále větší oblibě, navíc při založení firemního profilu nabízí zajímavé možnosti. Vedle sdílení fotografií či videí, je zde i možnost označovat ve fotkách produkty, a to i s odkazem na příslušnou webovou stránku. Firemní profil zároveň obsahuje i jednoduchou analytiku, díky které jednoduše zjistíte, jaký měl váš příspěvek engagement a dosah. Nedávno zavedenou novinkou jsou také živá vysílání (tzv. live streamy), na které jsou fanoušci upozorňováni, můžete tak celkem snadno získat velkou pozornost publika.

To vše jedním kliknutím myší…

Na sociálních sítích se cítíme jako ryby ve vodě!

Pokud nevíte, jak správně a efektivně komunikovat v sociálních sítích, obraťte se na společnost NET invenio, s.r.o., která je v moderním internetovém prostředí jako doma… Uživatelé jednotlivých sociálních sítí, především Facebooku a Instragramu, se chovají odlišně, proto je vždy lepší vytvářet reklamní kampaně odděleně. Poradíme vám, jak se prezentovat, od nejvhodnějších příspěvků, statusů, zpráv či fotek přes např. realizaci soutěží o výhry, až po vyhodnocení efektivity.  Nabízíme také možnost PPC reklamy a reklamy formou doporučeného příspěvku, který podpoří nejen samotné konverze (cíle obchodu), ale pomůže i vyzdvihnout brand (obchodní značku).